Większość firm działających na rynku posiada już pierwszy z tych elementów czyli nazwę.
Dlatego proces projektowania zaczynamy od znaku graficznego firmy czyli LOGA. Jest to najważnieszy element całego przedsięwzięcia dlatego zawsze poświęcamy mu największą uwagę. Na tym etapie dobierane są kolorystyka i inne charakterystyczne elementy stosowane w komunikacji wizualnej: fonty, ozdobniki idt. Stale poszerzamy naszą wiedzę, co jest gwarancją, że nasze projekty są zawsze nowoczesne i atrakcyjne. Często spotyka się niedbale lub po prostu brzydko zaprojektowane znaki firmowe. Podejmujemy się także przeprojektowania i unowocześniania już istniejących znaków firmowych.
Projektując Logo uwzględniamy wiele czynników o których inne agencje zapominają (lub nie wiedzą): profil działalności, najczęściej używane sposoby reklamy itd. Dobrze zaprojektowane Logo powinno jednoznacznie kojarzyć się z daną firmą czy produktem, ale musi byc też łatwe do zapamiętania.

Oto przykłady logotypów i znaków graficznych które do tej pory wykonaliśmy lub poprawialiśmy:

: