Identyfikacja wizualna

Nowoczesna firma, która planuje długoterminowo swój rozwój powinna zadbać o swój jednolity wizerunek.
Firma lub produkt, który posługuje się przemyślaną i profesjonalnie zaprojektowaną identyfikacją jest łatwo rozpoznawany i szybko zapamiętywany.
Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy kompleksową ofertę, która sprosta oczekiwaniom każdego Klienta.
Dobrze skonstruowany system identyfikacji to system otwarty, który gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania go wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Powinien on charakteryzować się trzema podstawowymi cechami: charakterystycznym i niepowtarzalnym wizerunkiem na rynku, czytelnymi i zrozumiałymi sposobami komunikowania się firmy z Klientami, wyróżnieniem od konkurencji.
Oferujemy zarówno kompleksowe rozwiązania, jak i pojedyncze elementy identyfikacji wizualnej.
Tożsamość wizualna przedsiębiorstw objawia się we wszystkich formach komunikacji, od zaproszeń, etykiet i katalogów, po reklamy i oznakowania obiektów architektonicznych należących do firmy. Podstawą tworzenia spójnego systemu identyfikacji wizualnej są następujące wzorcowe elementy symboliczne: nazwa firmowa, znak graficzny i logotyp, kolory firmowe, formy graficzne.

Znaki firmowe (LOGO)

Większość firm działających na rynku posiada już pierwszy z tych elementów czyli nazwę.
Dlatego proces projektowania zaczynamy od znaku graficznego firmy czyli LOGA. Jest to najważnieszy element całego przedsięwzięcia dlatego zawsze poświęcamy mu największą uwagę. Na tym etapie dobierane są kolorystyka i inne charakterystyczne elementy stosowane w komunikacji wizualnej: fonty, ozdobniki idt. Stale poszerzamy naszą wiedzę, co jest gwarancją, że nasze projekty są zawsze nowoczesne i atrakcyjne. Często spotyka się niedbale lub po prostu brzydko zaprojektowane znaki firmowe. Podejmujemy się także przeprojektowania i unowocześniania już istniejących znaków firmowych.
Projektując Logo uwzględniamy wiele czynników o których inne agencje zapominają (lub nie wiedzą): profil działalności, najczęściej używane sposoby reklamy itd. Dobrze zaprojektowane Logo powinno jednoznacznie kojarzyć się z daną firmą czy produktem, ale musi byc też łatwe do zapamiętania.

Oto przykłady logotypów i znaków graficznych które do tej pory wykonaliśmy lub poprawialiśmy:

 

Druki firmowe

Kolejnym etapem kreowania wizerunku firmy jest zaprojektowanie wszelkich druków stosowanych do komunikacji z Klientem.
Oferujemy:
papier firmowy,
wizytówki,
koperty,
etykiety,
zaproszenia itp.
Oferta nasza obejmuje zarówno projekt jak i druk. Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi drukarniami co gwarantuje wysoką jakość produktów.

Foldery i plakaty

Wykonujemy także:
foldery,
teczki,
projekty ulotek reklamowych,
broszury informacyjne,
plakaty,
kalendarze,
karki świąteczne i okolicznościowe itp.

Oto przykłady zrealizowanych przez nas zleceń:

Teczki LINKER Europa Sp z o.o.
Kliknij, aby powiekszyć

Przygotowanie teczek reklamowych z przeznaczeniem na targi w Moskwie i Los Angeles.

Plakat LINKER Europa Sp z o.o.
Kliknij, aby powiekszyć

Projekt i druk plakatów formatu B1 przeznaczonych na tagi w Rosji.